senaste veckorna...

Två veckor sedan men bättre sent än aldrig...

Helgen v.11 bjöd på stålande sol och en riktigt härlig vårvärme.
Under fredagen (13/3) skulle jag infunnit mig hos Ortopeden i Torsby men pga. att hen var sjuk så fick jag stanna kvar i Branäs. Irritationen varade inte länge eftersom det innebar att jag kunde sitta ute i solen med härliga kollegor och vänner.
Det blev en god lunch på Brants uteservering tillsammans med Erik.

Var tvungna att smälta maten lite så blev nog fast i solen i minst 2h. Därefter väntade afterskiiiiii!
 
Under lördagen blev det en hel del sollapande då med.
Satt på Brants uteservering där jag fick sällskap av bland annat Nathalie, Fredrik (på bilden under), Saga, Erik, Markus m.fl.

Dock blev solandet på uteserveringen inte så långvarig denna dag då jag valde att ta ett extra pass med att köra Branäs-Tåget.

Eftermiddagen spenderade jag på denna smutsiga men grymma sex-hjuling. Aldrig kört en sådan innan men det var faktiskt väldigt kul. Ännu roligare när det var gäster som ville åka med så man fick prata av sig och vara trevlig mot folk.
 
Under söndagen blev det att umgås med nyfunna vänner.
Det var tänkt att några skulle testa Tandemflygning/hoppning men tyvärr fick det bli andra planer...

Vi tog oss istället ner till Ladan för fot och åt litta lunch.

v.12 började med en underbar måndagskväll. Det blev p-aktivitet, middag på Ladan.
Tre månaders arbete i Toppstugan har resulterat i en hel del dricks som vi gemensamt bestämt att vi skulle hitta på något för tillsammans. Vad passar bättre än en middag med härliga brudar?  Sagt och gjort.
Det blev Ryggbiff md pommes och bea-sås till huvudrätt och en "marängsviss"-special till efterrätt.
- En mycket trevlig kväll med mycket skratt och jobb snack.

Veckan rullade på med jobb, några få lediga dagar och även lite tågkörning.

Daniel, Erik och Erik bjöd på en härlig trubadur kväll. Riktigt fint spelat må jag säga.


På söndagen var det dags för årets första grillning. Vi grillade fläskfilé och gjorde egen potatisgratäng. Blev mycket lyckat!

 
xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0