på resande fot

Då var jag på resande fot igen...
Sitter just nu uppkopplad på Nettbuss WiFi och hade tänkt glo någon film men smart som jag är så ligger ju datorladdaren i resväskan som är inlagd där nere...
Hade inte räknat med att internetet skulle funka på bussen men men.

Ska bli skoj att träffa alla kompisar i Branäs igen och idag har vi två födelsedagsgrisar på våningen.  WIHOO
Endast 5 veckor kvar.
Som vanligt så går tiden alldeles för fort.
Dock kan jag inte undvika att tycka att det samtidigt är skönt att tiden går så fort.
Nu är det ju äntligen vår nere i Skåne. Önska jag kunde stannat längre hemma hos mamma och pappa och i de fina vårvädret. Men imorgon kallar jobbet.
Snön börjar dock försvinna allt mer på marken uppe i Branäs och solen skiner lite oftare så nog kommer jag få lite vårkänslor där med trots allt. Rätt härligt att ha sol och lite varmare väder och samtidigt få se den vita snön klä våra backar.

Nej nu är det dags att försöka sova lite. Jobbigt att jag är en riktig snarkare och att bussen är så full.
Fick väcka killen bredvid mig för att fråga om stolen var ledig när jag kom in i bussen. Folk får väl stå ut med mitt snarkande helt enkelt ;)

xoxo


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0