Home Sweet Home ♡

Nu har jag varit hemma i två dagar och hunnit göra en hel del skoj. 

Igår/fredag träffade jag en härlig gammal klasskompis - Sofie.  Blev några timmar på Väla köpcentrum. Mycket snack och skratt, lite shopping och en god bakadpotatis till lunch. 
Hann även in på mc och hälsa på mina gamla kollegor och nog blev man glad när två st sprang fram till mig för att kramas. 
Och lite smickrande att en av de nominerade för årets medarbetare frågade om jag var den omtalade Sarah. 😁

En riktigt härlig dag med en väldigt saknad vän♡

När jag kom öppnade dörren hemma så möttes jag av doften av nybakad sockerkaka. 
Blev gofika med mamma och pappa, baka de är ngt mamma kan väldans bra!

Lövbiffsrulader med gräddsås, pressad potatis och grönsaker. 

På kvällen lagades det en av mina favvo rätter. Jag satt och fixade med buss- och tågbiljetter så denna kväll fick jag avnjuta mamma och pappas mat. Mums!

Därefter dog vi i soffan med delvis let's dance på tv och Skavlan. Vi såg en bra serie också och sedan va det bums i bingen. 


Idag - lördag åkte jag och mamma ner till centrum för att hitta en frisör som kunde toppa mitt hår. När jag var klar i frisörstolen så styrde vi stegen till smarteyes för att fixa mina glasögon. Därefter blev det fika på Café anorledes, pappa, min morbror och hans fru kom också för att fika. Ett trevligt litet café och trevligt sällskap. 
Därefter körde vi hem en vända och sen ut till råå strand för att gå en runda. Handla till kvällens middag och nu snart ska jag börja laga mat. 

Ikväll blir det filmmys med min härliga barndomsvän - Jessica 😊.

Xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0