förberedelser för sista natten

Förbereder mig just nu för sista natten i min mjuka, sköna och stora säng. 
5veckor till i lilla 90sängen på gästis 3 övre. 

Idag blev det en lång och skön prommenad i det fina vårvädret tillsammans med M & P. 
Fika och sola ansiktet hann vi också med.

Ikväll har det blivit att ta de lugnt, se Arne Dahl och ta vara på sista tiden innan jag beger mig uppåt igen. 

Imorgon 10.55 går bussen mot Göteborg och om allt går som de ska så är jag väl framme 20.20.  Lång och stillasittande dag imorrn med andra ord... 

Saknar alla fina roomies men nu är det dags att börja sakna mamma och pappa igen. 😊

Xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0