do you wanna build a snowman?

Ringde Joanna och bad om ursäkt för att jag försovit mig och inte hjälp till med skottningen.
Skämdes så och fick sådan ångest... 

Då kom den välkända låten som startar de flesta morgnarna... 
Det var en dröm!!! Jag hade inte försovit mig!!😄 Vilken lyckaaaa! 

"Hoppade" upp ur sängen, käka frulle och drog på mig mina fina liftkläder. Kunde ju lika bra ha dem under skottningen i fall att fler byxor skulle spräckas. Skämt å sido. 
Det tog oss en timme att skotta hela trädäcket. Tack å lov så fick vi hjälp av Chef-Daniel så det gick snabbare än igår.  



Därefter kom vår nya fina praktikant.....

Redo att laga mat 😄
 Stack hem å sov lite till, sen var det dags att köra en tvättmaskin, damsuga rummet och sticka till gymmet. Får försöka röra de delar av kroppen som inte är skadade...  Inte varit så motiverad innan men nu försöker jag i alla fall... 
Sen hem och duscha, bättra på den röda färgen och därefter blev det lunch. 
Dött framför tv:n lite lagom. 
Sjukt tråkigt att  va ensam hemma på ledig dag. Och nu sticker folk snart till hallen för att lira lite fotboll.... 
What to do? 
Läsa min fina bok som mamma och pappa gav mig i julklapp? Ännu inte blivit spännande men snaaaart så 😊

xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0