jag ser det snöar *

Hoho det snöar för fullt ute. Kanske kommit 2dm snö under natten/morgonen/förmiddagen - underbart!
Började denna snöiga dag med att ringa hem till mina saknade föräldrar. Ja nu har det ju faktiskt gått 4veckor sedan jag vinkade av dem på Knutpunkten i HBG. Härligt att få höra deras röster och få prata om allt möjligt som hänt sedan sist vi talades vid.

Nu ska jag snart ut och plumsa i snödrivorna. Det nalkas jobb 14-23. Första kvällspasset jag kör med gäster, ska bli rätt kul. Idag kör vi på den Svenska Buffén vilket inte säger mig så mycket just nu men det blir nog fullt upp på jobb när jag väl kommer dit.

Igår hade vi lite födelsedagsfirande för två fina syskon- Johanna å Sebastian, en härlig kväll md mkt skratt och festligheter. Tråkigt nog var jag väldans trött hela kvällen - mindre skoj. 
Anyway, bara två arbetsdagar kvar sen blir det två dagars ledigt :)  GOTTE!
 
 
xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0