igår fick man i alla fall besked...


(Bild från google) 

Igår blev det upp tidigt trots att jag hade ledig dag... kl 7.40 begav jag och Fredrik oss ut på de värmländska vägarna. Kl 8.00 hade jag tid hos doktorn i Likenäs. Blev en snabbvisit och därefter buss till sjukhuset i Torsby. 8.45 gick bussen från likenäs och så var man framme 9.55. 
Allt gick snabbt och smidigt, hann inte ens sätta mig i väntrummet På röntgenavdelningen. Blev inropad till röntgen direkt. Därefter tog det cirka 15min så hade jag fått besked att inget var brutet. 
Hann gladeligen med bussen hem kl 11.00 och var hemma igen vid 12.15. 
Det blir en kur som innebär lindat knä och inflamationsnedsättande - ibumetin/ipren 3x400mg/dag i 1-2v sen får vi se hur det är då... 
Blev slappa på soffan och på kvällen blev det lite festligheter.
Så jäkla härligt folk som jobbar här :) trivs som fisken i vattnet!

I veckan har det blivit en dags jobb på Brants (hittills). Imorgon kör hag lunch på brants 8-16.
Följande bilder är förberedelser jag gjorde till den Italienska kvällsbuffén i tisdags.

Tomat och mozzarella tallrick md olivolja och hackad basilika.

Två sorters ost.

Grissini md lindad parmaskinka. 
(istället för att lägga skinkan på ett fat och grissinis för sig så körde jag mammas variant)

xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0