Veckan som gått..

Det är redan 1 Februari!
Som jag så många gånger tidigare har skrivit, tiden går så fort. Ja, den bara flyger iväg.

Så mycket skoj som har hunnit hända senaste veckan...
Fredag förra veckan kom Sofie (en alv:are) på besök.
Väldigt roligt att träffa henne igen. Kvällen resulterade i lite festligheter och lördagen bjöd på mys frukost/lunch i Toppstugan.  Får hoppas att hon kommer upp något mer innan säsongens slut.

fr.v.Maria, Sofie & Emilia.


Lördagen bjöd även på en riktigt härlig afterski!



Därefter var det dags för grabbarna att invadera trean med FIFA/NHL turnering.

Björnbusan var på besök uppe i Toppstugan i Torsdags.

I fredags ordnade jag, Fredrik, Kristin och Saga en liten familjemiddag/avskedsmiddag för finaste Gerda. Två veckors arbete var slut för hennes del och inget hejdå utan hejdundrans middag/fest.
Varmrätt: Stekt lövbiff md potatiskroketter och bea-sås.
Efterrätt: Marängsviss


När alla var mätta och belåtna blev det filminspelning på 1:an och därefter nattklubb på Brants.

Gerda & jag tog lite crazy bilder ute i kylan medan....
Emilia lekte i snön.

Imorgon-Måndag beger jag mig till Karlstad för att träffa Lindisen. Ska bli riktigt gött att komma iväg och se lite bebyggelser.
Återvänder till snön och skogarna på onsdag eftermiddag.

Detta intressanta blogginlägg avslutar jag med en naturbild föreställande granar täckta med snö, tagen från gondolen.

Kommentarer
Anonym

Roligt att se lite bilder!/mamma

2015-02-01 22:59:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0