Några härliga dagar i Karlstad

Varför inte passa på när man väl kan? 
Bytte dagens(onsdagens) arbetspass med Elin i toppis så jag jobbar på lördag istället. Resultatet blev långledig!

Passade då på att smyga mig in i Fredriks bil och åka med honom till Karlstad. Blev två nätter hos Linda och vi hann med en fika med Sasha vilket var väldigt roligt. Så länge sedan jag träffa henne och det var ju ett tag sedan jag träffade Linda också.
Blev lite film, shopping och massa snack...

Linda på bilden ovan. 

En hel del snö föll under dagen så blev hämtad 11.30 och då bar det av till Rusta. 
Lunch på Max (inte min favorit men ner kom en maxbox). 
Vidare till bergvik-systembolaget och därefter var vi klara för avfärd hem till Branäs. 
Tog inte så lång tid, vägarna var riktigt fina när vi väl kom ut från Karlstad. Knas att dem inte prioriterar de där med att skotta vägarna inne i storstaden...
På landsbygden var det ingen snö/is på vägarna så vi vart hemma vid 15.30. 

När jag kom hem var det bara till att börja fixa med alla mina saker i de nya rummet. Har nu blivit med enkelrum och efter en hel del slit så blev jag klar och nöjd med mitt rum. 

Känns lite tråkigt att inte ha en roomie längre. Samtidigt skönt att veta att jag inte kommer väcka Emilia på morgonen eller tvärt om då arbetstiderna inte alltid är de samma.. 
Härlig brud att dela rum med dock! 😄

Sängen ser ju rätt skön ut men oj vad ögat blir lurat, ska se om jag kan få en till madrass.

Sminket är på sin plats, slippa rota i necessären varje morgon...

Ljushållare från chili 

Godnatt ^^ 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0