blöt päls

Så hade man en ledig dag. Ja närmare bestämt i fredags
Tur att Erik var ledig och att Saga slutade tidigt så dagen inte blev så långtråkig.
Mamma hade bett mig kolla brevlådan under dagen så jag och Erik "tog en tur" till p-matsalen där brevlådan finns och där fann jag ett kuvert adresserat till mig. I fanns ett väldans gulligt kort.
från mamma & pappa <3 
Snacka om att sakna dem 1000 gånger mer än innan.

Jag och Erik passade på att testa den nya dryckesmaskinen i P-matsalen. Det ryktades om att chokladen skulle vara rätt så mummsig så jag vart ju tvungen att smaka... Ohja mycket godare än Tazza som vi annars säljer över hela anläggningen.

Därefter gick vi hem och strax därefter kom Saga hem å då bar det av till berget.
Blev lunch på ladan.
Fish and chips blev det för min del.

När vi var mätta och belåtna så var det dags för det vi egentligen körde upp för ...
bamp bamp baaaaaamp...

Vi träffade hundarna från Huskytours.
Ingen aning vilka som e vilken ras men Alaskan- och Siberian husky är de två raser som drar slädarna.
Väldigt söta och kelna. Dock väldigt blöta då det snöade en hel del. Kallt att klappa dem men det gick inte att motstå.

Idag/söndag jobbade jag mina sista 8h på Brants.
Ännu inte fått klartecken om var jag ska jobba resterande två månader men det återstår väl att se.
Nu ska jag laga kyckling tacos till mig, Emilia, Fredrik och Maria.
Hoppas att det blir gott för magarna skriker av hunger ^^

Hoppas ni haft en trevlig helg, en bra alla hjärtans dag och en inte allt för oturlig fredag den 13:onde.
xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0