ansvarsfull.

Då var snart denna vecka över... 
Rapport från 3:an kl 23.39 :  för en del är det fortfarnade arbete som gäller och för några nalkas det fest. Själv har jag nyss krupit ner i min varma goa säng (som fortfarande är stenhård). 
Imorgon blir det ett riktigt långt arbetspass, förstår inte hur jag ska orka...  
10.50 - 13.10  ja, ni läste rätt 😂
Dags för liftpass nu igen och denna gång i Pingvinen. 

Idag har jag haft ett riktigt härligt arbetspass i Toppstugan. Jag, Frida och Joanna körde fullt ös medvetslös men inget försäljningsrekord där inte. Hade kunnat tro. 
Jag stod i kassan större delen av dagen vilket va riktigt härligt. Många trevliga gäster och har nog inte stött på en enda sur min. Härligt! 
Och nog blir man full i skratt när en gäst kommer fram och säger:
"Ni har inte funderat på att bygga ut?" 
Ohjo ett flertal gånger har vi alla tänkt den tanken och eftersom vi jobbar efter sitatet:
"Ställ inte frågor, kom med förslag." 
Så kanske Branäs kommer satsa på lilla Toppstugan så småningom och bygga ut. Vem vet? 

Nu är det i alla fall dags att knyta sig innan det böir allt för högljutt i köket. 
Åka på dunderförkylning vart ju inte de roligaste men har nästan blivit kvitt febern. Woop woop.

Hoppas ni där hemma har haft en trevlig helg, avslutar med utsiktsbild över Branäsberget.

Godnatt 💕

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0