inte lång tid kvar...

Har haft en så otroligt spännande ledig dag....
Sovit större delen av dagen då jag fryser något fruktansvärt, halsen är igensvullen och huvud & kropp värker...
Orkar inte stå, sitta upp är ansträngande och ligga ner i sängen gör så ont. Kan man inte bara få normal sjukdom och inte sån jäkla värk över allt. Andra gången denna säsongen men förra gången orkade jag i alla fall jobba.. Tur man har två lediga dagar till framför sig... 

Skulle vara först ut i skidbacken för att testa åka i ny-pistade backar och därefter åkt till Torsby med några kompisar. Så skoj blev det inte.
Mindre roligt att vara sjuk under avslutningsveckan men det får gå ändå....
 
En bild som jag glömde lägga upp men ack så viktig dag.
Annorlunda är bra, olika är underbart.
Alla ser vi inte lika dana ut men vad spelar det för roll om vi är exakt lika dana in i minsta lilla kromosom och beståndsdel?
Givetvis önskar jag att alla fick vara friska men tyvärr är vi inte skapta så och det enda vi kan göra är att underlätta livet för alla med funktionsnedsättning och diverse sjukdomar.

ROCKASOCKORNA

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0