- deja vu ☆

Nu har jag och Twinsen varit i detta väldigt varma land i ett dygn. Flygresan gick utmärkt, hann bara sätta mig i stolen och sen slockna jag... Landningen var väldigt skumpig men vi överlevde. Blev en god och välbehövlig lunch på hotellet igår. pasta carbonara. Därefter blev det bara slapp vi poolen. Blev en liten prommenad ner till havet också, spana in de vi då trodde va Kos stad och hamn...Därefter middagsbuffé som inte var någon höjdare. Kall och smaklös men jag lyckades i alla fall bli mätt... Kvällen spendera vi i lägenheten, kortspel och tidig läggdags. Går man upp 03 så får man somna 22.30-----------Idag ringde klockan 9.00 Inte jätte pigga då inte! Men upp kom vi och god frukost serverades! portion 1 & 2 ♡Sen blev det prommenad till stranden och den riktiga staden. Frappe with ice cream Nu tbx på hotellet för lite lunch.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0