Tankarna är långt hemifrån..

Dagarna går, en efter en. En del går fort andra långsamt...
I fredags 2/5 kom ett brev med massa godheter. 
På tal om brev... Det är inte ofta sådana letar sig hit i mitt namn, de få gånger det gör de kommer de från arbetsförmedlingen eller något annat som inte är super spännande.
Men just detta brev var laddat med dunder och brak, spänning och skojigheter och ett anställningsbevis för cirka två månader..
Där ser vi innehållet....
En hel del att läsa men oj vilket äventyr som står framför mig.

Redan på lördag nästa vecka börjar en del av äventyret om man inte kan säga att det redan har börjat?
Då kör jag och mina föräldrar upp till Vimmerby. För min del blir det att träffa en del av mina blivande kollegor och framförallt så kommer jag få se hur hela Astrid Lindgens Värld ser ut och är uppbyggd - IRL och inte bara bilder.
Ska bli riktigt roligt och kan knappt vänta tills det är dags, känns smått tråkigt att de än så länge bara är snack och tänk om osv. Men tids nog är jag där i alla fall...

Här hittar ni mig i sommar....
(bild från hemsidan, en sida jag besökt nog 100gånger vid de här laget)
Hamnmagasinet, vet inte riktigt vart i parken detta ligger men tror Ola (mannen som ringde om jobbplatsen) sa att det låg vid Pippi :)
Tänk jag kommer bli granne med världens starkaste tjej!

Fortsättning följer ....
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0