strålande sol och en riktigt varm kväll.

För att bryta trenden lite så ska jag inte skriva så mycket som handlar om jobb för en gång skull..
Idag har det varit strålande sol i Helsingborg och gissa vem som var ledig? Ja just precis, jag!
Tog en sväng förbi gymmet, körde en timme där och fick även pausat min utbetalning till gymmet under juli och augusti eftersom NordicWellness inte finns i Vimmerby...
Sen blev det direkt ut i solen. Bäst att passa på nu när solen väl tittar fram.
Linda fån mitt jobb titta förbi och vi fixa lite enkel mat å satt i solen.
Så otroligt härligt!
Kvällen har jag spenderat i Landskrona.
Blev Pizza och film: "Limitless" En bra film och lite spännande så kan jag rekommendera.
Nu är det dags att krypa t kojs.
Imorgon blir det en tur ut t väla, handla lite nödvändiga saker och kanske att man kan lyckas få hem några nya kläder också, vem vet?
Löning imorgon ju!
Sen blir det faktiskt 5,1/2h jobb.
En bra start på denna jobbhelg :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0