Just nu händer det så mycket i mitt liv. Vet knappt ut eller in, vad som är verklighet och vad som är drömmar....

Ja jösses vad mycket som händer just nu...
Men nu skippar vi små pratet och går direkt på dagens viktigaste besked!

Jag har fått mitt boende för sommaren :D
Känns som att jag kommit ännu ett steg närmare sommarens äventyr.
Är så otroligt glad för jag fick mitt förstaval/önskan. Kmr bli galet att man ska börja laga mat själv och sånt men kanske ngn som tkr de e kul å laga mat så man kan göra de tsm å kanske äta tsm å sånt haha.
Ja lite sällskaps sjuk kan jag ju vara emellanåt.
Men nä gud så kul!
Och har nu fått veta att där finns gaderob, hylla, skrivbord, stol och säng så i rummet så slipper bo i resväskan i två månader.
Så dags att köpa en resväska som kan användas till framtida resor också och inte bara för att leva i t sommaren.
Så taggad :D
Finns ju så många okika resväskor :)
---------------------
Men nu måste jag ta och sova. Lönehelg och långa arbetsdagar.
Uppe på de så börjar man redna 08umorgon och 07 på söndag...
Ja jösses inte tider som är skapta för mig inte men de ska gå :) Godnatt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0