Helsingborgs studentbal 2014

Tänk att det är ett helt år sedan jag själv var på min studentbal.
Dagen man sett fram emot i så många år då man varit inne i stan med sin mor och tittat på alla finklädda tjejer och killar.
Balen var utan tvekan bästa kvällen av alla de festdagar som arrangerades kring studenten och den slog definitivt studentdagen också!

Nu har årskullen som är ett år yngre än mig haft sin bal och där fanns massa finklädda överallt!
Enligt mig är det roligast att spana in alla tjejer i deras fina och väldigt olika klänningar.
Vissa är extremt glittriga och andra har inget glitter alls. En del väljer att ha släp på klänningarna och andra inte. Axelband, snörning i ryggen, öppna ryggar m.m.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0