20 maj

Tiden bara rinner iväg...
Idag är det exakt en månad till mitt anställnings kontrakt på Astrid Lindgrens Värld börjar gälla..
Ja på midsommar afton om man ska förtydliga det hela.
Blir en väldans massa skriverier här om jobbet som komma skall...
Men ännu är ju faktiskt inte mitt nuvarande jobb över.
Är riktigt glad för jag har mitt nuvarande jobb om jag inte lyckats förmedla det.
Året som gått efter min student har varit så lärorikt.
För ett år sedan trodde jag nog aldrig att jag skulle trivas så bra som jag gör nu. Bara en sån sak som att lära känna alla på jobbet när man jobbade en helg per månad, det var svårt. Men nu känns det som att man är en i teamet och det går inte att beskriva hur mycket jag uppskattar de fina kollegor jag har.
Blir mycket skratt å en del snack när där inte finns gäster som man skall servera.
Varje dag möter man så olika personer. De kan vara arga, artiga, förvirrade, glada, ledsna, oartiga stressade, tillmötesgående, trevliga och så mycket mer. Varje möte är speciellt och en lärdom i sig. Så det är en av de saker jag verkligen verkligen uppskattar med mitt jobb. Träffa så många olika personligheter och lära sig känna av hur situationen är just där och då med just den personen. Så det ska bli himla kul att fortsätta på samma spår, alltså inom service :)
Nu ska jag fortsätta tagga inför de sista veckorna på jobb, personalfesten som är 9juni och därefter de nya jobbet :) Mycket som måste göras :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0