OAVBRUTET INTERNET!

Kört tre av fyra dagar på jobb nu. Mycket att lära men oj vad skoj!
Varit väldigt lugnt i parken alla dagarna vilket innebär att vi på Hamnmagasinet inte haft jätte mycket att göra. Det har blivit en hel del städning istället. Skrubba, skrubba och skura, skura..

Det är lite annorlunda att stå och göra mat på hamn och att stå och laga mat själv till ex. familjen eller bara sig själv. Så stora mängder så man hade kunnat bada i maten.
Skulle göra rödlökssås och jag tog fram en burk smetana på 1,8kg. Blev genast ombedd att hämta tre burkar med samma mängd i. Men det var givetvis inte allt, de skulle i mer men de receptet ska vi inte skriva ut här inte.

Nu ska jag kolla film, har lyckats koppla upp mig på folkhögskolans WiFi. Dock har det legat nere sedan blixten slog ned?  Som tur e så har jag mitt mobila bredband om det skulle krångla fler gånger.
Hoppas ni har de bra hemma i HBG eller var ni nu befinner er, ni som läser :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0