Någon timmes fix och sen var det klart :)

Idag har jag ledig dag. Inte speciellt mycket planerat för dagen.

Tänkte byta om till jogging kläder och ta en runda, dock blåser det väldans ute och dumt nog så tog jag inte med någon tränings jacka/tjocktröja ....
SURT!

Vid 17.00 är det personalmöte på jobb så det ska jag på och sen blir det hem, äta lite och ta en promenad med Sanna tror jag. Skulle varit bowling vid 19.00 men det var för få anmälda så det blev inget. Väldigt tråkigt, jag som var taggad för lite bowling och träffa lite mer personal från ALV.

Tänkte uppdatera er om att jag fixat min fina header här på bloggen, för er som inte märkte det ^^
Här ser vi den gamla....
 
& här har vi den nya....
 
Lite mer passande nu över sommaren kanske?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0