Idag har jag lärt mig något nytt!

Idag har varit en lika lugn dag som de andra dagar jag jobbat hittills.
Lite segt, men idag har det inte blivit så mycket städning, istället har vi preppat massa inför kommande dagar.
Jag har hackat mängder av persilja, tog en himla tid. Under tidens gång fick jag lite tips på hur jag kunde hacka lättare så där har vi en sak jag lärt mig idag :)
Sen kommer den stora lärdomen. Jag har fått lära mig ta bort fiskfjäll från en halv fisk och därefter filéa den. Det var rätt svårt och krävdes en del styrka men jag klara det och de va kul :)
Alltid roligt när man får lära sig något nytt, hoppas bara jag kommer ihåg allt till nästa gång det är dags att hacka persilja eller filéa en lax.
 
Annars har det nog inte hänt speciellt mycket under dagen :/

Under gårdagens powerwalk fick jag något konstigt bett på vaden och nu är de väldans svullet och gör ont men de går över till jag gifter mig.
 

 
Tänkte passa på och gratta min fina barndomsvän på hennes 20 års dag!
Inte många gånger i ens liv man fyller 20år så Grattis Jessica!
Hoppas din dag varit bra och fortsätter så resten av kvällen :)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0