fredagen den trettonde

Dagen är snart över så nog vågar man skriva att man inte haft så mkt otur trots att det är fredagen den trettonde....
Ska jag va precis så har jag nog bara slagit i en tå vilket inte var så allvarligt...
---------------

I onsdags kunde jag meddela att det var en vecka tills jag lämnar Hbg.
Idag kan jag meddela att det är en vecka till jag börjar jobba!
Tror det var 10-16 eller så va de 11-17. (var lugn jag har schemat på mitt rum och ett i mobilen..)
En vecka tills midsommarafton och hur det firas har jag ingen aning om :/ Bara så galet att det snart är dags för avfärd.
Har kollat resa till vimmerby, ska bara bokas.
Igår var jag och mamma i stan, köpte mobilt bredband till datorn. Hämtade ut/köpte allergi medicin och efter det så klippte jag mig. Ja hela 1/2 decimeter klipptes av! woooooooow :)
Kvällen avslutades med grillning med tre fina jobbkompisar :)
Ellen, Emelie och Linda.
Vi grillade körv mä brö :)
Var tyvärr väldans kallt så kvällen var inte så lång men trevligt och mysigt.
--------------

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0