Firar en vecka på Folkis idag :D

Oj Oj , nu har man varit i Vimmerby kommun i en hel vecka!
Trivs väldigt bra här kan man väl säga och i natt kommer jag nog vara världens lyckligaste.
Har äntligen skaffat en filt som jag kan ha när jag sover för de är så sörens kallt här! Idag har jag och Sanna tillbringat dagen på ALV.
Kollat massa föreställningar och Emil i Lönneberga var utan tveka bäst!
Men både Ronja och Pippi var bra dem med.
Åter igen blev de mat på pannkakshuset, mumms mumms.
(Bilder kommer snart ngn dag)
Blev in om ICA och jysk på väg hem :)
Sen en lång powewalk med Sanna + testa utegymmet :)
 

Vi träffa lite sötnosar på vägen :)

Nu sitter jag och Therese på Johans rum, hoppas han spelat klart snart så vi kan kolla film :)
 
xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0