dagens svan

Idag har det varit väldigt lite att göra..
Jag som inte trodde det var möjligt att ha färre gäster hos oss har nu fått vara med om detta... Så har blivit en del preppande och lite städning idag.
Bethina fick ta hand om äppelskärandet idag, till potatissalladen.
Plötsligt kommer jag att tänka på en video jag sett där dem skär ut en svan ur ett äpple. Så jag frågar om någon vet hur man gör för jag minns inte riktigt.. Mattias tar tag i de hela och sätter igång direkt. Tar ett äpple, fram med en kniv och skärbräda och så satte han igång..
Men han gav upp så jag tog hans äpple och fortsatte ....
Tillsammans skapa vi huvud/hals :)


Rätt fint resultat om jag får säga det själv :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0