åter igen så flyger tiden förbi....

imorgon är det bara en vecka kvar tills avfärd...
Onsdag 18 juni är det dags att röra sig mot nya äventyr.

 
I lördags avslutade man sina tre år på McDonald's (i alla fall tillfälligt).
Blev ett riktigt bra avslut, ja det var Pink Party på Väla.
Fullt upp från de att jag börja (kl 16) till det var slut i princip (ca 22.30).
Kön tog aldrig slut, de bara vällde in nytt hungrigt folk hela tiden...
Men fy så kul det var. Riktigt roligt och vi jobbade som ett riktigt team. ♡
Mina 300 happy meal som jag vek under torsdagen var väck redan på fredagen så mina förberedelser för Pink Party var slut :(
-----------------
 
Igår var det dags för den årliga personalfesten...
Riktigt taggad och har sett fram emot festen sedan de kom på tal i princip.
Väldigt kul att se alla i andra kläder än arbetskläderna som är svarta eller vita.
Här ser vi scenen och ett fint ballongvalv.
----------------
Årets konferencier visade olika mc-reklamer å denna va ju bara sååå söt :)
--------------
Prisutdelning - årets arbetsledare.
--------------
 
Tävling med happy meal lådor .Riktigt kul att kolla på :)
---------------
 
Efterrätt, Mumms!
---------------
 
och lite mer prisutdelning....

 
Men oj där näst längst t höger är ju jag?!


Nominering och pris.
Tårarna föll givetvis.
Oväntat och en obeskrivlig glädje :)
Tack än en gång ♡
Kvällen var riktigt skoj, en del dans efter att prisutdelning och mat var avklarat :)
En härlig kväll!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0