a new place.

Idag har det regnat mesta delen av dagen och regn innebär väldigt lite folk på Hamnmagasinet...
Så idag traska jag och Malin iväg till Stadsmästargården. Där kötta vi undan deras disk och sen fick jag ta fram fisk men gjorde helt fel så blev skickad till andra "disken". Där stod jag och skrapa rent tallrikar från matrester....

Sen stack vi tillbaka till hamn och städa lite till...

Väldigt roligt med lite variation i alla fall :)

------------------------------------------------------------------------------------

Körde nyss lite PW med Sanna, varit ute och gått väldigt mycket senaste dagarna och långa rundor dessutom! :)
GO Sarah - när jag kommer hem är jag fitt .

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0