you have to be the bacon

Nyligen hemkommen från dagens mat och dryck möte. Lite intressant var det väl allt, en del upprepning men lite nytt också.
Sen fick vi mat, provsmak från de olika restaurangerna i parken. Har för första gången i mitt liv ätit kroppkakor och raggmunkar :) Kroppkakorna har jag ännu inte bestämt mig för om jag gilla eller ej. Men raggmunkarna var goda :) Nu är det dags att sova! Blir inte mycket sömn, ska upp 6.30 för omväxkings skull. Ska hjälpa kallkök imorgon med deras mackor. Spännande! Dock blir de en lååång dag upp tidigt å första gången på hamn som man kör 8h ... godnatt säger jag med bild på mina kollegor och från mötet :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0