snart snart har man två dagars ledigt...

Jösses, för varje dag som går får vi bara mer och mer att göra. Känns det i alla fall som.
Började morgonen med att ta bort skinn och filléa lax. Det tog en jäkla tid men hade ju en hel del laxsidor som skulle fixas.
Har nu också insett att jag är svag i armarna och måste börja träna dem, så får hitta någon som vill börja träna med mig när jag kommer hem.

Dagen har flutit på rätt bra. Värmen utomhus är märkbar även inomhus, har ju öppet i hela kassalinjen och den värme som finns ute, blandat med värmen från köket resulterar i en genomsvett Sarah. Ja ingen rolig värme direkt. Fast nu ska vi inte klaga på det fina vädret för i grund & botten så älskar jag ju solen :)  

Imorgon är sista arbetsdagen innan man går på två dagars ledigt. Ska bli så galet skönt! Dels har vi utökat dagarna med en timme så jag numera jobbar 7h per pass. Hade ju dessutom bara en dags ledigt förra ledigheten och har fått köra stängning alla mina arbetspass så de märks i kropp och huvud.

Men en positiv sak som ni säkert är jätte intresserade av, Jag har äntligen hittat ett sätt att slippa få så bövelens ont i nacken. Vill ni veta?
Numera sover jag med två huvudkuddar under varandra - dem är inte så sköna som mina hemma men senaste nätterna har verkligen gjort susen :)

En väldigt rolig sak, Imorgon kväll får jag besök :D
Imorgon kommer Kalle hit :)))  I tisdags fråga han om han kunde komma t helgen å de va ju klart !  Kul att få träffa någon hemifrån. Har dessutom lyxen att ha besök två helger i rad nu bara för de. Nästa helg kommer äntligen mamma och pappa hit. Ska blir riktigt roligt och mysigt.
Så två besök - två ledigheter på rad att se fram emot!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0