de går bra nu.

var ska jag börja?
Har haft tre hektiska dagar på jobb, väldigt mycket gäster som skullat äta men vi har klarat de rätt bra kan man väl säga? Haft sådär 20bångar (beställningslappar) som legat å väntat hela tiden medan vi slevat upp mat för fulla muggar. Men det är mycket roligare än att bara gå och städa hela dagarna!

Idag skulle jag gått på två dagars ledigt vilket innebär att jag kom hem vid ca 03 inatt. Kharma - vimmerbys uteställe stängde vid 02 och det tog sin lilla tid att gå hem. Skulle vänta in gänget från folkis så vi kunde gå tsm hem, men av någon anledning gick jag och William tsm tre andra i förväg men vi lyckas tappa bort de andra tre så vi fick gå själva.
(förfest på folkis)

Vakna vid 7 något med världens huvudvärk och illamående men nu 2h senare, när telefonen ringde så vart de bättre.
Så gissa vad jag ska göra på min lediga dag??
Jooooo jag ska jobba!!! →11-16.
Dags att sminka sig och käka frukost.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0