Dags att återvända till verkligheten....

Att få träffa mamma och pappa var helt underbart! En hel månad utan dem känns som en evighet. Har aldrig varit borta så länge - max 16 dagar!
Nu är det lite mindre än en månad kvar sen får vi stå ut med varandra permanent igen (hehe skämt å sido...)

I fredags cyklade jag så fort som möjligt hem efter jobb. Sen stack jag, mamma och pappa till Nossen och badade. Riktigt skönt att svalka sig då de var väldigt varmt ute!

Sen körde vi hem igen, gjode v-oss och gick in till centrum. Hittade en Kina/Thai-restaurang där vi åt gott och hade de trevligt.






Sedan gick vi tillbaka till Folkis och jag gick in för att göra v-mig lite till inför kvällens utgång -öltältet i källängsparken. Jag, Sanna och några till hade sällskap in och de va fullt ös (medvetslös).











Lyckades ta en snap prick 00.00 men klart glömde jag printa/screenshoot'a den så fick ta en till... Här är det då min dag :D
Fina folkisar kallade in mig och stod å sjöng för mig mitt i parken. Nästan så tårarna kom men jag höll mig!
Var hemma runt halv 3 denna fina kväll :)

Lördagen var de upp och hoppa vid 9.20. Mamma och pappa fixa frukostpicknink, väldigt mysigt och gott med annan frukost än den jag brukar äta varje dag... Dem sjöng och gav mig fina presenter ♡.

Därefter körde vi till Katthult och tittade på byggnaderna där dem spela in Emil filmerna. Väldigt fint men gården i sig såg inte alls ut som på film. I filmen upplevde man den som mkt större så ja tänk vad man kan göra med en kamera och lite idéer. Lätt värt att åka dit i alla fall för de va väldigt fint där!

Efter stoppet i Katthult körde vi vidare till Mariannelund. Vi fikade vid en sjö och givetvis bada och sola vi också.
Sen fick jag hoppa in bakom ratten och köra :) Ett tag sedan nu.... Men de gick bra. På kvällen gick vi genom hela stan och ut till Bryggeriet. Där åt vi väldigt god mat och hade det trevligt.








Därefter gick vi tbx till Folkis, bytte om och gick ut igen. En timmes prommenad i den småländska byggden. Här finns väldigt många fina hus kan man säga!

Idag/Söndag så blev det åter igen go frukost tsm med mamma och pappa :) Sen tog vi oss till parken. Hälsade på Emil i Lönneberga och Ronja i Mattisborgen. Träffade inte pippi idag men vi besökte VillaVillekulla. En väldigt trevlig dag i parken, väldigt varmt och väldigt mkt folk.
Därefter åkte mamma och pappa hem. varsin stor kram och påminnelse till oss alla att de bara är 4 veckor kvar.

Sen la jag mig och sola, fick sällskap av folkis folk och nyligen har jag varit och tränat fotboll med ALV:are :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0