VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE! :)

Senaste dygnen har varit rätt intensivaMumms!!!man ju säga!   
Buss HBG-GBG 
TÅG GBG-Karlstad
Träffade Linda på stationen-Äntligen få träffa solstrålen igen! :)   
Hem till henne och sedan direkt till Sandra för glöggmys/fest och pepparkaksbak.


Bk innan man skulle lämna Karlstad!

Det blev det en knasig resa till Branäs. 
Inte alls som planerat då tåget till Torsby var inställt pga. Olycka.  Så det blev buss till Hagfors och därefter buss till Värnäs och där blev jag snällt nog hämtad av Maria och Emma :) 
Till sysslebäck och handla mat -insåg nu att jag inte handlat något vettigt! 
Det jag kom hem med var en Baconleverpastej, Flingor, mjölk och yoghurt.
Mina huskompisar lagade mat så god kvällsmat fick man i alla fall! 
Sen duscha och därefter var det dags att träffa de som flyttat in i de andra gästisboenden. 

Ska nog satsa på att bli bartender ;) 
Likör 43 + blåbärssoppa + sprutgrädde.
Mumms!! :) 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0