instoppad i både täcke och filt; så sörens kallt men endast 4nätter kvar...

Ja nu var man nerkrupen i sängen med både filt och täcke.
Så fort solen inte är framme så blir det iskallt i byggnaden.
Ska snart bege mig in i drömmarnas land. Inte många nätter kvar inte. Undra om jag kommer känna igen mitt rum när jag kommer hem?

Idag har varit en lång dag. Övervägde att försöka gå hem tidigare eftersom jag varit ganska hängig igår men det blev andra planer istället...

Började jobb ca 9. Hade inte jätte mycket att göra och de va ju rätt gött faktiskt. Fick sluta en timme tidigare för att i stress hinna in om Majkensmat och sen till stämpelklockan, cykla hela vägen hem till folkis där jag hämta en jobbkjol och sen tillbaka till ALV. Skulle jobba 16-19 men blev 45minuter mer för det vart lite kaos på Linneas. Men de var roligt :)
Denna gången visste man ju typ vem alla var och vågade ta för sig lite mer än förra gången....

Sen cykla snabbt hem, duscha och sen gå till pizzeria Palma med Emma å Wille :)


Laktosfripizza?
återstår att se under morgondagen....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0