första dagen hemma

Tiden har sprungit iväg!
Lyckades få igång en tvättmaskin idag och träffat två väldigt saknade tvillingar - Frida och Sofie.
Sen spenderade man 1 1/2h på Saras hårdesign inne i stan och jag är toppennöjd! Man får ju passa på med lite fina naglar när man inte jobbar i något kök ;)
(bild kmr senare)

Sen blev det matlagning tillsammans med mammsen och därefter gjorde vi lite pizzasnurror inför pappas 60års fest. Lukta väldigt gott så får nog ta och norpa till mig någon på lördag ^^ Kan ju inte laga mat/baka osv utan att provsmaka de färdiga resultatet!

-----------

Om jag inte redan nämnt det så ser de mesta sig likt ut här hemma.
Men lite små förändringar är här faktikst.
Mamma och pappa har gett mig en kanin, har inte fått se den än men den verkar trivas bra med att gräva sönder vår trädgård ;)

Vår fina buss nr 5 har bytts ut till 4:an och bytt rutt så nu får man gå genom halva stan istället för att kunna ta buss genom hela som man alltid annars gjort. Väldigt synd men det är väl en vane sak?



-------

Imorgon ska man äntligen börja förbränna de få kilo man lyckades lägga på sig under sommaren. Tacka gud för jag har Rasmus som ska köra sönder mig. :)

godnatt :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0