♡denna sommarens äventyr är över men kommer länge finnas kvar inom mig♡

Då var detta äventyr slut men inte kommer jag glömma det så lätt.
Och glädjande nog så ska jag ju faktiskt tillbaka till Vimmerby om bara två veckor :)
Frågan är om man kan beskriva sommaren i färre ord än typ 100-tusen-tals?

Ofattbart att man nu ligger i sitt fina rum, i nybäddad säng. Föräldrarna ligger och slumrar i rummet bredvid och allt är som vanligt igen. Ja, ofattbart men ett bra sådant. Väldigt skönt att va hemma, få träffa mamma och pappa igen och snart träffa alla kompisar :)

Mobilen bjuder på en mängd minnen från sommaren och nedanför kommer ni att få ta del av min fina sommar... ♡


☆Packning, svan gjord av äpple, fina Sanna och jag, Kalle på besök, poolhäng, Grönalund, Skansen, glass på ALV, grillning vid apollostugan☆

☆Mat och dryck möte, jag och Emma på grillfesten, jag vid öltälten-natten då jag blev 20år, jag, Bethina, Wilma, Simon & Sanna på fest, hos Julia och hästarna☆

☆Första dagen på jobb, Emma och jag -sista festkvällen, på väg till ALV för första gången, Pippi på de sju haven, katten & Emma, Kräftskivan, Grillfest/maskerad, Ronja Rövardotter-vilddjursmötet, 2:a passet på Restaurang Linnea☆

☆Påbörjan av packning/utflytt, avsked på jobb=dränka personen som slutar, cykeln packades in i bilen, Wille & Anton taggade för grönan, kvällens mat på min 20års dag☆


☆volleyboll match på folkis, skansen x3 ☆

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0