PART 13 of UGANDA

12 Februari 2013

Glömde ju säga att vi packade igår, fast för min del blev det en hel del packning även denna dag :)
Kisoro blev som ett hem för mig så alla mina kläder låg slängda på golvet haha.
myket enklare och mer praktiskt än att öppna väskan och leta i alla påsar som jag packat mina kläder i. Hittade verkligen ingenting när jag använde mig av den mer "sofistikerade" varianten.
Jag och Julia höll ihop, vi hade våra klädhägar på vardera sida i rummet och Louise hade den tomma sängen.
Dmelie var den enda i vårt rum som var duktig och packade ner allt efter hand som hon avnänt kläderna.

Idag var det i alla fall dags för en heldag i Bussen.
Dags att ´lämna Kisoro - Golden monkey för att återvända till huvudstaden där resan börjat.
Alla var redo för en lång bilresa, Godis och Kex, lite frukt och full laddade mobiler :)

På vägen till Kampala åt vi på samma ställe som vi ätit när vi åkte till Queen Elisabeth..

Nyfiken på naturen och landskapen som vi åkte genom så fick jag ännu en gång en ZEBRA ATTACK!
ZEEEEBRA PÅ VÄNSTER SIDA STAAAANNNAA!!!
hahaha ja, randiga djur är faschinerande och Zebror är otroligt söta och jag hade tur som fick resten med mig så vi stannade vid sidan :)))
Alla hoppade ut och kamerorona klickade som aldrig förr :)
Där var nog runt 10 zebror som betade och gömde sig i skuggan :)

Så småningom kom vi fram till Back Packers i Kampala, vi fick vårt gamla rum och alla däckade glada och nöjda :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0