Home sweet Home

Börja blogga på riktigt nu.

Igår kom man hem från en enastående resa. En ny kontinent och ett land som inte liknar något annat jag varit i.
30 januari började resan till den Afrikanska kontinenten.
31 januari landade jag, 9andra elever som utgör Ugandagruppen, 3lärare, två extra vuxna och två barn i Uganda-Entebe.
Vi startade upp en blogg för att skolledningen inom Skolstaden Helsingborg skulle kunna följa oss på vår resa. Bloggen skulle egnetligen börja redan innan vi reste för att sponsorer och liknande skulle kunna se vårt arbete när vi samlade ihop pengar. Tyvärr fick vi inte igång bloggen fören just precis innan vi skulle resa.
Bloggen blev lidande även när vi var på resande fot eftersom internet inte var en självklarhet då vi inte hade med oss något modem hemifrån. Men en del bloggande under resan blev det och detta har lett till att jag vill börja blogga på en egen blogg. 

Kan inte tänka mig en bättre start än att börja berätta om Ugandagruppens resa.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0